In timp ce unele persoane au ajuns sa scoata bani din te miri ce, Adina Buzatu este izvor nesecat de imaginatie si profit pentru o renumita casa de moda din strainatate, careia ii furnizeaza idei, absolut gratis.
De mai bine de sase ani, de cand detine un lant de magazine in Capitala, unde comercializeaza tinute masculine, Adina Buzatu a devenit preferata creatorilor de moda.
Si nu de orice fel, ci ai celor care lucreaza pentru branduri celebre din strainatate, designeri care asculta sugestiile romancei punand in practica ideile ei.
Asa s-a intamplat, recent, cu proprietarul unuia dintre cele mai celebre marci de cravate si esarfe din Europa care a fost atat de incantat de ideea Adinei Buzatu, incat, dupa ce a descoperit utilitatea ei, a pus-o in practica la scara mare.
Este vorba despre modelul de esarfa masculina cu un singur capat, o inventie ce apartine Adinei Buzatu.
„Am studiat istoria cravatei, trecand prin toate etapele evolutiei ei. Asa am aflat ce rol important are captuseala si, usor, usor, am ajuns sa cercetez esarfele masculine. Ulterior, mi-a venit ideea sa cer sa mi se faca o esarfa cu un singur capat.
Am vorbit cu proprietarului firmei respective, i-am spus ce vreau si de ce consider modelul meu mult mai practic. Dupa cateva luni imi cereau dreptul sa realizeze esarfele cu un singur capat in cateva zeci de exemplare. Nu am inregistrat inventia aceasta pe numele meu, ma bucur ca am putut sa fiu de ajutor„, spune Adina Buzatu, stilista care, astfel, fara sa perceapa sume de bani in schimbul descoperirilor sale, a dat, probabil, cu piciorul unei averi.
O alta gaselnita a sa sunt punctele de silicon de pe talpile sosetelor masculine, chichita care a fost pusa in practica de un alt brand de peste hotare. „Tot eu am inventat si asta. Trebuia sa gasesc o solutie ca piciorul sa nu mai alunece in pantof!”, ne-a spus ea.
Simona Odorhean